Friday, April 15, 2022

Menunggu itu sesuatu yang penat

Assalamualaikum dan Salam ceria!


Jujurnya aku rindu nak menulis, padahal platform ada banyak. Ada fb, ada twitter, ada IG. Tapi entah aku rasa tak sesuai nak tulis kat sana. 


Mungkin ada kala aku akan datang sini untuk tulis benda benda rawak yang aku tak boleh tulis kat tempat lain, tapi aku nak menulis kat public.


Bagi aku sekarang ni, aku dalam fasa yang menunggu. Menunggu ni dia perlukan kesabaran yang tinggi. Sedangkan buah untuk ranum perlukan masa ye tak? Tiberr macam tak kena contoh tapi aku yakin yang semua benda / peristiwa yang berlaku perlukan 'timing' yang sesuai yang Allah dah tetapkan.



Aku sekarang tengah menunggu gaji, tunggu email sama ada aku akan intake HO yang terdekat atau intake seterusnya, tunggu bila nak habis waktu kerja (sesungguhnya masa paling lambat berjalan ialah masa kita tengah kerja 🤧). 



Apapun, Salam Ramadan ye semua. 
Semoga dengan berkat bulan Ramadan dengan rahmat dan kasih sayang Allah semua amalan kebaikan kita diterima dan semua dosa kita diampunkan aamin 





Cantik kan klcc?

3 comments:

  1. kadang menunggu pun menyakitkan. huhu

    eh keje dkt KL ke? wahh!

    ReplyDelete
  2. Lama tak singgah sini. Semoga dipermudahkan utk intake HO nanti :D

    ReplyDelete


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...