Saturday, August 17, 2019

Lama menyepi

Assalamualaikum dan salam ceria,



          Sejak kena tegur pasal post sebelum ni, dah makin malas nak update. Aku sekarang ni dah masuk year 4, aku rasa universiti lain tak masuk lagi sem baru tapi biasalah universitiku begitu pantas ahaha. Year 4 akan jadi sangat panjang sampai 56 weeks.


Lelah.jpg

      Currently, aku tengah penat hidup nomad. Tapi orang kata, hidup kena enjoy every moments. Tengah cuba untuk redha part itu.


Buka-buka blogger (dah beberapa bulan tak buka), nampak ada banyak gila komen pending yang tak berbalas masa bulan 4 atau 5. Kebanyakan kat post-post pasal asasi, medic dengan MUET. Kalau ada sebarang pertanyaan, sebenarnya bertanya dengan aku pun dah kurang relevan. Banyak post-post itu dah outdated.. 


Kalau nak fast-reply, contact through dm twitter @aisyahxyz atau insta @syazizul. Takyah follow pun takpa, terus je dm, okay? Sebab komen-komen kat blog ni, nanti aku terlepas pandang.. 




2 comments:


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...