Friday, September 16, 2011

tak reti sudah!

Assalamualaikum,

Yeay! Hari ni Hari Malaysia! Cuti sekolah! siapa yang tak suka ye dak? so, kiranya, aku dapat 3 hari cutilah. Sesiapa yang tak dapat tu jangan jeles-jeles. Tak baik untuk kesihatan. Muehehe!

Ohh ye, adik aku dah habis UPSR. Habislah.. Semua komputer, laptop semua dia nak REMBAT. Nasib baik aku ni kakak. Agaktakdekenamengena.

Tumblr? Apa tu?
Adik aku ada Tumblr. Tengok? apsal dia terlebih maju ni? heh -.-" ada aku kesahkan. blurrnya!

Aku.Tak.Reti nak buat camane kan. But, keep trying~

p/s : semalam kan, ada jamuan raya kat rumah Dira. Ada spagetti, sate and macam-macam lagi. Aku sebenarnya cakap je lebih (pasal makanan) padahal aku tak pergi jamuan raya dia punm;D

No comments:

Post a Comment


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...