Monday, March 9, 2015

"Ananasgoodmood tiny giveaway :p"

Assalamualaikum


Sebenarnya, aku nak join giveaway ini awal-awal tapi disebabkan hal yang tak boleh dielakkan iaitu rasa putus asa dengan line internet dengan sistem komputer yang memang menguji kesabaran, maka terlambatlah sedikit aku join giveaway ini. Giveaway ini haruslah join sebab dia antara commentators yang selalu menghentam-hentam keyboard untuk komen dalam blog ini.


Aku sebenarnya teruja jugak dengan blog ni walaupun baru tapi dah buat giveaway pertama. Nanti-nantilah ya, aku fikirkan hadiah terbaik untuk kasi kat awak semua. I mean, bukan awak semua, yang bertuah antara awak semua. Kalau aku kayaa~

Dan setelah aku jumpa blog ini, aku yakin bahawa sebenarnya nenas itu salah ejaannya. Tapi yang sebetulnya nanas! *perhatian untuk calon-calon kertas Bahasa Melayu sekalian.




Jangan tak tahu, aku paling suka nanas atas pizza. 
Jom join, kalau jadi the luckiest, dapat hadiah misteri. (mungkin ipong 6 lambang nenas nanas).



5 comments:

  1. Ya Allah tak boleh lawak lagi ke .... Hahahaha adoi :'p yang pasti hadiah misteri bukan lah iphone iphone nanas ke apa :') kalau aku kaya~ hehe thanks anyway tauu!

    ReplyDelete
  2. hehehe. good luck :D saya pn suka nanas atas pizza. hehe juicy

    ReplyDelete
  3. Good luck
    http://cikcandysour.blogspot.com/2015/03/ananasgoodmood-tiny-giveaway.html

    ReplyDelete


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...