Thursday, November 17, 2011

Ciskek, adik aku feymes!

PELAJAR SK Putrajaya Presint 8 (1), Nur Tikah Mohamad Tarmizi (depan) bersama rakan, Aisyah Hussain (kiri) dan Azizah Azizul gembira meraikan kejayaan memperoleh keputusan 5A Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) di Putrajaya, hari ini. - Foto Izhari Ariffin
source : http://www.bharian.com.my/ (17/11/2011)


Ce teka mana adik aku? Untunglah adik~ Takpe, aku kan dah pernah keluar paper dulu.. Tak ingat? Kali ini kasi peluang kat adik aku pulak.. kehkeh~


TAHNIAH MY SISTER !
Like sisterlah katakan..


p/s : ayah aku pun dulu pernah masuk surat khabar. aku ni benda sikit nak heboh. Biaselah ku sedar ku bukan artis.. hekhek


erm, kau ado? Astaghfirullahaladzim, tak baik riak~

15 comments:

  1. hahaa~ adiknye femes masuk surat khabar~ akaknye pun penah masuk? nak teng0k gak~ ayahnye pun penah masuk surat khabar? b0le femes 1 kuarga nihh~

    pandai gak adiknye~ 5a~ c0ngrats~

    ReplyDelete
  2. wah..tahniah..

    haha..femesnya keluarga dia XD

    ReplyDelete
  3. wah tahniah tahniah untuk Adek !! :D

    akak tumpang gembira je la ye, sebab dulu UPSR akak tak dapat 5A . hihi

    ReplyDelete
  4. Nak bagi surat saman cket ni,

    hihi..tahniah buat adik kamu ya..mesti pandai tu

    ReplyDelete
  5. thnks smua.. erm, xde ape sgt lah. cuma masuk surt kbr skit je... hikhik ;)

    ReplyDelete
  6. wah3....

    tahniah2...

    terus berjaya di masa hadapan..;-)

    ReplyDelete
  7. @ILa & @Yasmin
    kehkeh, untungla adik aku ;)

    ReplyDelete
  8. tahniah untuk azizah :D
    Ehh gambo tu smart lah :D

    btw, kao penah masuk suratkhabar gak en?

    ReplyDelete
  9. fuyoh, jeles2...
    tk prnah den masuk sughat khabagh..
    xD

    ReplyDelete
  10. @merah itu jambu
    Alhamdullilah ;D

    @amirahyusoff
    hak ah, tp cepeot je gmbrnyaa (U x U)

    @aisya
    haha, nak msuk ker? doa-doalah msuk surt khbr eh? hehe

    ReplyDelete
  11. femes kah? kehkeh x ade mknenye femes.. XD

    ReplyDelete


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)