Wednesday, October 5, 2011

Kesian kena amnes.

Asslamualaikum,
Sekarang ni musim orang nak study hard-die. Aku tengok kiri kanan atas bawah kat facebook aku semua cerita pasal PERIKSA PERIKSA P E R I K S A.

Aku rasa perkataan tu, semua orang fobia. Aku kan, kalau nak exam, aku rasa aku dah jadi semacam terkena penyakit amnesia. Aku banyak lupa formulae Math, experiment shiense, definisi2 agama, istilah2 kh, pengalaman2 sejarah.............. amnes sudah.


OKAY! TIME to I N G A T kan balik segala memori 'indah' aku bersama pelajaranku yang terchenta. eceh, sarkastik betul ayat. Sarkastik tu apa? Google translate kan adoo :p

No comments:

Post a Comment


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...