Monday, October 31, 2011

Contest blog vintage dan special

Assalamualaikum you alls,

Ada sihatkah? Kalau ada, bersyukurlah kamu. Alhamdullilah~
Okay, semalam aku godek-godek entry yang kat dashboard. Budak seberang meja aku tag aku dalam contest blog vintage dan special ni. Aku tengok contest ni macam menarik je. Lagipun, blog aku dah ada dah style ala-ala hawaii eh, vintage.


Contest ni dibuat oleh dua orang manusia (takkan heiwan lak kan?) iaitu Farahin & Fadlin.

Aku try je nasib. Menang ke tak itu adat permainan ;)

ohh ya, ini pun aku join last minute. Really really nak join contest ni. Tarikh tamat hari ini. Tak taulah aku ini dikira discualified ke tidak. Harap-harap taklah..


p/s : aku minta diri dulu tau...

6 comments:

  1. blog cantik macam ni boleh la join. Blog buruk macam sy, tak layak! T.T

    ReplyDelete
  2. @addin
    ahaha, akk pun.. sweet sugar

    @salwaismail
    blog akk lawa & cool lah.. hehe, thnks ;*

    ReplyDelete
  3. Gudluck . Belog nie simple but cute, insyallah ade rezeki menang lah ye . aaminn ;)

    ReplyDelete
  4. @yasmin
    yer ke? thnks ;) ***pstt, blog akk pun cute jgk

    ReplyDelete


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...