Tuesday, October 4, 2011

Sudahle nasib nak buat camne...

Asslamualaikum,

Baru balik dari sekolah ni haa.. Baru habis exam kertas BM dengan PJK. Nasib PJK senang, pergh, PJK tu tak penting pun. Tak caye? Tanya semua budak kat sekolah aku. Tak taulah kalau kat sekolah korang kann. BM boleh tahanlah, tak shushah sangat. Ayat serupa shisha.

Exam akan didelayed and dibawa ke hadapan.


Bagusnya, aku boleh belajar. ("belajar")

Tak bestnya, tempoh exam makin lambat, sure adik aku gelakkan aku guling-guling. Ada aku kesah? Lagi satu.. exam sepatutnya HABIS SEBELUM BIRTHDAY aku. Tapi apa kebagus sangat nasib, exam time BIRTHDAY aku? No wayyy man. Tak pernah lagi dalam sejarah, aku stress time birthday aku. Sampai je tarikh birthday aku, aku rasa GUMBIRA walaupun aku rasa aku dah makin tua. Tua ke aku? -.-"?

Semalam pulak, doktor ketatkan besi kat applians aku. Sakit woouuu. Sebenarnya petang ni ada kelas KKQ. Tapi sebab gigi aku rasa tertekan and sakit sangat, tu yang aku tak datang tu. huhu. dahlah hari ni bincang apa yang nak masuk exam.

Tapi takpe.. aku dah tugaskan kawan aku yang tersangatlah amanah tolong catitkan apa yang masuk or apa-apa yang patut. Really counting on her.





okaylah FINE. Aku cuma nak lepaskan apa yang dibukukan di dalam dada je. Aku nak makanlah, lapoorrr bebenor. Pastu, nak "belajar". Oh ye, guys. Kerja kayu KH aku dapat dah markah nak tau? RAHSIA antara kita :p

No comments:

Post a Comment


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...