Thursday, October 6, 2011

Kawad jom?

Assalamualaikum,

Hari ni, ada latihan kawad. Ye, aku masuk kawad. Semua pelajar girls kat kelas aku masuk kawad. Entah nightmare apa sampai semuanya masuk O.O

Diorang kan, kalau ada kawad petang tadi bukan nak inform awal-awal kat aku. Kesian aku. Pastu, diorang suruh DATANG gak petang ni even tak pakai baju sukan sekolah.

Kau gila nak kawad pakai baju kurung sekolah?

Of course, aku tak kawad. Aku just see and learn jelah. Aku rasa kawad ni berbeza sikit daripada kawad yang selalu aku join. Padehel aku bukan selalu sangat masuk kawad. Asal kawad je, menggelat. he he +.+

Nasib baik aku ada rakan senasib, iaitu Rai. Patutlah dia beria-ria ajak aku stay-back.


p/s : ada orang tu sakan suruh aku datang petang tadi. Aku tengok petang tadi dia tadek. huhhhh, ada orang kata dia saket perut. Nak terberak ke wey? Jahatnya aku.. Takdelah gurau-gurau SAHAJA. Jangan marah-marah haa, tua baru tau.


Thanks sesiapa yang terjumpa entry ni and terbaca. Sebab time aku tulis ni, aku tengah privatekan blog tapi aku still post entry ni. Tanpa segan silu, anda bolehlah campak komen anda kat bawah yer ;) wassalamualaikum!

No comments:

Post a Comment


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...