Saturday, October 15, 2011

novelog aku yang pertama

Assalamualaikum,

Hari ini aku nak umumkan yang aku dah ada novelog. First time aku buat ni. Tapi aku rasa novelog aku punya design lagi gempak daripada aku punya. Tapi takpe.. Tak kesahlah kan.

Ohh ya? Nak visit tak?

Click*

Do read, kalau rajin, do follow.

Coding dalam blog novelog aku, dapat daripada blogskins. Aku sebenarnya still newbie lagi dalam coding-coding ni. Jadi, tak reti sangat.

Kalau cerita aku tak best, tak pelah. Nak buat lagumana dah takde bakat kan.
Okay, Assalamualaikum ^^

3 comments:


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...