Friday, October 14, 2011

Matang ke ni?

Assalamualaikum.


Hari ini, cukuplah segenap aku berumur 14 tahun. 14 tahun aku hidup, tapi aku rasa tempoh itu masih tak cukup untuk aku faham segala benda segenap sudut tentang life ini. Aku ni budak mentah lagi. Tawar pulak tuh. Jadi aku nak maniskan dengan ilmu. Antaranya, ilmu agama.

Itu yang pertama.

Kadang-kadang aku terfikir, siapa yang sebenarnya yang layak terima ucapan "Happy Birthday" or nak lebih rockk sikit "Hepi Bezzdayz". Aku kena terima kasih kat kedua-dua parents ku yang tercinta sebab sanggup jaga aku dari kecik comel sampai besar bolat. Aku bulat ke? hehe.

Apa-apa pun, aku nak ucap terima kasih kat semua wishers. Kebanyakan wishers itu datang daripada fb.

Zaman dah berubah, dunia dah maju ye dak?


Ada tu siap kasi aku kad lagi. Kemain comel siap ada teddy bear gantung-gantung joget-joget. Yelah, aku ni nampak cam budak-budak layaklah kan dapat hadiah camtu. Thanks cuttiest =]

Ada yang lagi hebatt,
Siap mempostkan entry pendek teristimewa kononya hanya untuk ku. Ohhh terharunyaaa.

Jaga hubungan baik kita dengan manusia, Jaga hubungan baik dengan Allah juga.
Itu sahaja warkah daripada ku,
Ehhh, copp!

Apasal aku tetibe jadi wanita melayu terakhir ni? Pelik bin Ajaib! Anyway, again to all the wishers, terima kasih tau! Jasamu kan ku kenang. Tak pernah lagi dapat wish sebanyak itu. Camnelah life orang artis kalau sampai birthday dia O.O

Yeah, Happy Birthday to me *~* Syok tau, syok sendiri nih.. Patut try!

No comments:

Post a Comment


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...