Thursday, June 30, 2011

Perasan tak?


Assalamualaikum..



Ke hadapan readers-readers yang dikasihi sekalian. Sihat ark? Miss di sini okeyh tak taula kalau orang kat depan skrin nih. Sorry sebab tak buat post.. dah 2 hari dah.. Eh, lupa pulak, korang mana kesah pun kan? kalau 5 tahun 5 bulan tak buat post pun.. Who cares kan? Yeah, miss ngaku blog ni buat nyemak je kat dashboard korang. huhuhu ;) redha jelahh..

Sesi emo sudah tamat. yeay~

Miss sebenarnye sebuk baca novel 5 tahun 5 bulan. Gua termakan ajakan klon Hlovate neyh. Thanks yaww.. Best jugak. Miss pinjam daripada Aina. Dia ni pun Die-Hard fan Hlovate.. Ye ke? aci redah jelah (ayat Hlovate, aku tiru.. *gelak evil)

Buku ni memang best! tapi ada jugaklah ayat yang miss tak tahu. Yelah, ayat budak-budak sains. Sains pun miss dapat B. huh -.-" tapi banyak perkataan cam aci & kening double jerk dalam novel ni.. Tak caye, tengok sendirilah weyhh.. :p


err.. tapi takdela jadi camni.. :P

Esok kat sekolah ada Hari Pelanggan or bahasa senangnya ambil report card & belah. Alamak~

Nanti miss cerita lagi okeyh.. nak jalan-jalan kat blogger ni jap. Banyak gila blog post orang lain yang miss belum baca.. Aduhai.. Nasib baik homework ciput je.. boleh jenjalan lama sikit.. ohh ye, baru teringat! Hari ni kak Mira Edora nak tamatkan contest dia. Siapa yang menang agak-agaknya? (: doakan aku menang. thanks hahahahahaha XD putus fius aku hari ni :D

And.. Sorry again :P

13 comments:

  1. meh klon hlovate nak komen ! haha

    akak , tak mcm dia laa deq . dia superb ! akak tak :) akak langsung tak mcm dia !!

    btw , aku bukan kipas-susah-mati hlovate . akak tak lyan sngat dia , tak addict pon :)

    tapi aA bB , 5 thun 5 blan akak bace . hehe

    ReplyDelete
  2. @nawal okey okey jgn mrh.. hehehe ;)

    @Siti Mashitah hahaha, cilok dri google je.. tu la psl.. stylo tp x bole belah.. hahaha XD

    ReplyDelete
  3. dh baca...bolehlah...sbb saya agak x fhm bahasa santai dia tu...saya ni jenis ckp skema...baca pun kena skema...hihi...aA + bB dh baca...best gak...paling best3 gilerz novel Tunas sbb ia psl bdk skolah...hihihi :D

    ReplyDelete
  4. you can get 2, you can study and sleep with that! Kekekekekkk!!!

    ReplyDelete
  5. aku suka baca novel hlovate..lagi2 coretan perjalan

    ReplyDelete
  6. chop! bodek kak mira, mesti dia bg menang.hahaha

    ReplyDelete
  7. @domo mega novel tunas best? oh ye ke? sbb x bce lgi yg lain bru bce yg ni je..saya mmg ketinggalan zmn.. hahahaXD

    ReplyDelete
  8. @hauzan really? but i never try before.. hahahaXD

    ReplyDelete
  9. @ibnubaba_04 novel hlovate mmg best.. hahahaXD

    ReplyDelete
  10. @cik aish hahahaha, x smestinya.. rmai btul yg join.. smuanya hebak2 belak pulak tuh.. rsenye x menang kut.. :]

    ReplyDelete
  11. @yeah, btul tu., tp saya lebih suke bce buku Bahruddin Bekri.. hehehe :)

    ReplyDelete


Hari-hari melantak ramen, jangan malu-malu sila komen ;)


"Mungkin hamba tak balas comment di sini tapi hamba akan cuba punya cuba punya cuba untuk jenguk balik blog tuan hamba cekelian. " titah Sultan-lah-sangat.

(3 komen terawal akan di-reply)

2023 - A comforting but struggling year

Assalamualaikum & Salam Ceria Tahun ni kiranya full year aku jadi HO. Alhamdulillah dah lalu 4 posting untuk 2023. Memang boleh rasa per...